Με αφορμή την ανακοίνωση των βάσεων σήμερα για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση η ΣΠΙΘΑ μας έχει να δηλώσει τα εξής :
1. Κατ’αρχάς να ευχηθούμε σε όλους τους μαθητές καλή δύναμη στις σχολές που θα πάνε και δύναμη στις οικογένειες τους που για μία ακόμα φορά καλούνται να υποστηρίξουν οικονομικά και ηθικά τα παιδιά τους για να κάνουν το αυτονόητο: να ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΝ !!! Κάτι που θα έπρεπε να
είναι ρυθμισμένο έτσι που να μην χρειαζόταν τα βάρη ( ενοίκιο σπιτιού , μετακινήσεις , συγγράμματα , φαγητό κ.λπ ) να τα πληρώνουν από την τσέπη τους . Να σημειώσουμε ότι οι Έλληνες έχουν πληρώσει με το παραπάνω την πολιτεία για να μπορεί να φροντίζει για όλα αυτά και να παρέχει μία δωρεάν εκπαίδευση σε όλους και δωρεάν όλα αυτά που χρειάζεται ο κάθε μαθητής για να μπορεί να κάνει απερίσπαστος την προσπάθειά του . Ίσος προς ίσον και ελεύθερος να μάθει και να καλλιεργηθεί μέσα σε ένα περιβάλλον που θα τον φέρει κοντά στις Ανθρώπινες αξίες και κατακτήσεις όλων των εποχών και θα τον κάνει υπεύθυνο πολίτη για να προσφέρει με τον κόπο του και τις γνώσεις του στην Ελληνική και γενικά στην κοινωνία με πνεύμα συλλογικό.
Η προσπάθεια σας είναι για όλους μας ( μέσα και έξω από τις σχολές ) η δύναμη για να προχωρήσουμε σε όλες τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν για να φέρουμε τις σχολές στο επιθυμητό επίπεδο με ένα κίνημα που θα αναπτύξουμε μαζί με όλο τον λαό για αυτό.
είναι ρυθμισμένο έτσι που να μην χρειαζόταν τα βάρη ( ενοίκιο σπιτιού , μετακινήσεις , συγγράμματα , φαγητό κ.λπ ) να τα πληρώνουν από την τσέπη τους . Να σημειώσουμε ότι οι Έλληνες έχουν πληρώσει με το παραπάνω την πολιτεία για να μπορεί να φροντίζει για όλα αυτά και να παρέχει μία δωρεάν εκπαίδευση σε όλους και δωρεάν όλα αυτά που χρειάζεται ο κάθε μαθητής για να μπορεί να κάνει απερίσπαστος την προσπάθειά του . Ίσος προς ίσον και ελεύθερος να μάθει και να καλλιεργηθεί μέσα σε ένα περιβάλλον που θα τον φέρει κοντά στις Ανθρώπινες αξίες και κατακτήσεις όλων των εποχών και θα τον κάνει υπεύθυνο πολίτη για να προσφέρει με τον κόπο του και τις γνώσεις του στην Ελληνική και γενικά στην κοινωνία με πνεύμα συλλογικό.
Η προσπάθεια σας είναι για όλους μας ( μέσα και έξω από τις σχολές ) η δύναμη για να προχωρήσουμε σε όλες τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν για να φέρουμε τις σχολές στο επιθυμητό επίπεδο με ένα κίνημα που θα αναπτύξουμε μαζί με όλο τον λαό για αυτό.
2. Να ευχηθούμε καλή δύναμη σε όσους δεν μπόρεσαν σε αυτή την φάση να μπουν σε μία σχολή και να μην το βάλουν κάτω. Τίποτα δεν έχει χαθεί. Όσες και να είναι οι δυσκολίες θα τις ξεπεράσουμε με αλληλεγγύη και αποφασιστικότητα για να κατακτήσουμε ένα σύστημα εκπαίδευσης και μία ποιότητα ζωής που κέντρο του θα είναι ο άνθρωπος και όχι το κέρδος και τα συμφέροντα των Ισχυρών (Διεθνές Οικονομικό Κεφάλαιο - ξένοι προστάτες , η ελληνική ολιγαρχία - ντόπιο κεφάλαιο , οι εγχώριοι διεκπεραιωτές των αποφάσεων των διεθνών Τραπεζών - ντόπιοι συνεργάτες τους ) ούτε μικροσυμφέροντα ανθρώπων που χρησιμοποιούν το μάθημα για άλλους σκοπούς προδοτικούς και έχουν βγάλει χρήματα προωθώντας το ψέμα ,βάζοντας την εκπαίδευση σε ανιστόρητους δρόμους. Π.χ. το βιβλίο της ιστορίας που τόσος αγώνας δόθηκε για να λάμψει τελικά η αλήθεια και χρειάζεται να επαγρυπνούμε συνεχώς .
3. το Κίνημα Ανεξάρτητων Πολιτών «ΣΠΙΘΑ» με ιδρυτή τον Μίκη Θεοδωράκη είναι μία νέα προσπάθεια που κάνουμε όσοι καταλάβαμε ότι χρειάζεται ένας άλλος δρόμος αγώνα με κινητοποίηση και ένωση όλων των υγιών πατριωτικών δυνάμεων σε ένα παλλαϊκό μέτωπο που θα συγκρουστεί με το Σύστημα Εξουσίας. Πιστεύουμε ότι η παιδεία είναι από τα πρωταρχικά εργαλεία της κοινωνίας που πρέπει να φτιαχτεί και πως τώρα χρησιμοποιείτε από το ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ προς την ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση για να φέρει τον μαθητή – πολίτη να αποδεχτεί την " ζωή " που άλλοι ορίζουν για αυτόν. Έτσι λειτουργούσε τόσα χρόνια και θα εξακολουθήσει να λειτουργεί μετά και από τον περιβόητο νόμο - πλαίσιο που ¨ψηφίστηκε¨ σύσσωμος από ΠΑΣΟΚ – ΝΔ – ΛΑ.Ο.Σ.- ΔΗΣΥ ( Ντόρα Μπακογιάννη ) . Τυχαία ; ΔΕΝ ΝΟΜΊΖΟΥΜΕ.
Αν και είμαστε ένα Κίνημα λίγων μόνο μηνών από την αρχή διακηρύξαμε ( ιδρυτική διακήρυξη 1 – 10 – 2010 http://www.mikis-theodorakis- kinisi-anexartiton-politon.gr/ el/info/?nid=313 )
ότι θα παλέψουμε για μία παιδεία ΠΑΙΔΕΙΑ Ελληνοκεντρική, ανθρωπιστική, απολύτως εκσυγχρονισμένη.
Στόχοι:
Η ανάδειξη τελειοφοίτων με υψηλό βαθμό πνευματικής, επιστημονικής και ηθικής συγκρότησης.
Η δημιουργία υπεύθυνων πολιτών και ολοκληρωμένων προσωπικοτήτων εμφορούμενων από τα υψηλότερα ανθρώπινα ιδανικά.
Αντί μονομερούς τεχνοκρατικής κατευθύνσεως, αναζήτηση προγράμματος σφαιρικής παιδείας από την αρχή της φοίτησης έως το τέλος που να περιλαμβάνει όλα τα πνευματικά και καλλιτεχνικά επιτεύγματα και ιδέες της ανθρωπότητας.
Ειδικό πρόγραμμα μύησης στην Ελληνική Παιδεία που να περιλαμβάνει την Ιστορία, την Φιλοσοφία, την Τέχνη και τις Ιδέες από την προκλασική εποχή, αρχαιότητα, ελληνιστικούς χρόνους, Βυζάντιο, τον ελληνισμό κατά την Οθωμανική κατοχή και τους νεότερους χρόνους από το 1821 έως σήμερα.
Έχει σημασία η αντιπαράθεση της διαχρονικής ελληνικής παράδοσης ιστορικής και πνευματικής με τα ανάλογα ρεύματα της κάθε εποχής.
Απαραίτητη είναι η μέριμνα του Δημοσίου για την δημιουργία των συνθηκών, μέσα στις οποίες θα μπορέσει να αναπτυχθεί η Πολιτιστική Εθνική Αναγέννηση με τη δυνατότητα συμμετοχής του Λαού στην οικοδόμηση ενός καθαρά νεοελληνικού πολιτισμού στηριγμένου επάνω στις ιστορικές, πνευματικές και πολιτιστικές της παραδόσεις.
Στόχος: Οι νεότεροι Έλληνες να είναι περήφανοι για την καταγωγή τους και σίγουροι για τον εαυτό τους, ιδιαίτερα μέσα στην σημερινή διεθνή σκηνή που κυριαρχείται από εθνικιστικές τάσεις.
Στόχοι:
Η ανάδειξη τελειοφοίτων με υψηλό βαθμό πνευματικής, επιστημονικής και ηθικής συγκρότησης.
Η δημιουργία υπεύθυνων πολιτών και ολοκληρωμένων προσωπικοτήτων εμφορούμενων από τα υψηλότερα ανθρώπινα ιδανικά.
Αντί μονομερούς τεχνοκρατικής κατευθύνσεως, αναζήτηση προγράμματος σφαιρικής παιδείας από την αρχή της φοίτησης έως το τέλος που να περιλαμβάνει όλα τα πνευματικά και καλλιτεχνικά επιτεύγματα και ιδέες της ανθρωπότητας.
Ειδικό πρόγραμμα μύησης στην Ελληνική Παιδεία που να περιλαμβάνει την Ιστορία, την Φιλοσοφία, την Τέχνη και τις Ιδέες από την προκλασική εποχή, αρχαιότητα, ελληνιστικούς χρόνους, Βυζάντιο, τον ελληνισμό κατά την Οθωμανική κατοχή και τους νεότερους χρόνους από το 1821 έως σήμερα.
Έχει σημασία η αντιπαράθεση της διαχρονικής ελληνικής παράδοσης ιστορικής και πνευματικής με τα ανάλογα ρεύματα της κάθε εποχής.
Απαραίτητη είναι η μέριμνα του Δημοσίου για την δημιουργία των συνθηκών, μέσα στις οποίες θα μπορέσει να αναπτυχθεί η Πολιτιστική Εθνική Αναγέννηση με τη δυνατότητα συμμετοχής του Λαού στην οικοδόμηση ενός καθαρά νεοελληνικού πολιτισμού στηριγμένου επάνω στις ιστορικές, πνευματικές και πολιτιστικές της παραδόσεις.
Στόχος: Οι νεότεροι Έλληνες να είναι περήφανοι για την καταγωγή τους και σίγουροι για τον εαυτό τους, ιδιαίτερα μέσα στην σημερινή διεθνή σκηνή που κυριαρχείται από εθνικιστικές τάσεις.
4. Συμμετέχουμε και παλεύουμε με όλους αυτούς που ΑΝΥΠΆΚΟΥΟΙ αγωνίζονται για να μην εφαρμοστούν στην πράξη όλα όσα το Δίδυμο: Ξένοι και Ντόπιοι εφαρμόζουν και που είχαν και έχουν τον ίδιο εχθρό, τον ελληνικό λαό!
Ξαναθυμίζουμε ότι ο τελικός στόχος του Κ.Α.Π. είναι η κατάκτηση από την Ελλάδα της Εθνικής της Ανεξαρτησίας. Θα προσθέταμε τις λέξεις «απόλυτη», «ολοκληρωτική», «ασυμβίβαστη», για να θυμηθούμε ότι από το 1830 η Εθνική μας Ανεξαρτησία υπήρξε πάντα σχετική. Άλλοτε περισσότερο και άλλοτε λιγότερο. Και κάποτε ανύπαρκτη.
Κι αυτό γιατί από την πρώτη στιγμή της Επανάστασης οι Μεγάλες Δυνάμεις ξεκίνησαν τις επεμβάσεις τους για να οδηγήσουν την ίδια την επανάσταση σύμφωνα με τα συμφέροντά τους στο σημείο που ήθελαν να την φτάσουν. Τότε ο κοινός εχθρός της Αγγλίας-Γαλλίας-Ρωσίας που ήταν η Οθωμανική Αυτοκρατορία, συνένωνε τις προσπάθειές τους χωρίς να εμποδίζει να έχουν μεταξύ τους μεγάλες διαφορές.
Κι όλα αυτά, τόσο η συνεργασία των τριών Μεγάλων Δυνάμεων όσο και οι έριδές τους έβαζαν τη σφραγίδα τους στη μικρή και αδύνατη Ελλάδα που πάλευε για την ελευθερία της και στη συνέχεια για τη δημιουργία ενός ανεξάρτητου Κράτους. Βρήκαν όμως Έλληνες, που κινούμενοι από προσωπικές φιλοδοξίες και συμφέροντα, ήταν πρόθυμοι να γίνουν τυφλά και πειθήνια όργανά τους. Και μ' αυτό τον τρόπο από τότε δημιουργήθηκε το Δίδυμο Ξένοι και Ντόπιοι, που είχαν τον ίδιο εχθρό, τον ελληνικό λαό! Διαβάστε προσεκτικά τη νεοελληνική ιστορία από το 1821 έως σήμερα και θα δείτε πώς λειτουργεί αυτό το φοβερό Δίδυμο. Αλλάζει μορφές και μεθόδους και φυσικά αλλάζει πρόσωπα, κόμματα, δυναστείες, συνθήματα με τον ίδιο πάντα σκοπό να ξεγελά το Λαό, να τον διχάζει, να τον αποπροσανατολίζει, να τον φανατίζει και κάποτε να τον ... καταργεί, με αποτέλεσμα να μην μπορέσει ποτέ να απαλλαγεί από τις εξαρτήσεις αυτού του φοβερού Διδύμου που κατάφερνε να τον διαιρεί, να τον αποδυναμώνει και τελικά να τον εξουδετερώνει.
Όπως συμβαίνει σήμερα, που βιώνουμε το τελευταίο στάδιο αυτής της τόσο τραγικής ιστορικής πορείας του Λαού μας. Όπου αποτυπώνονται με τον πιο ανάγλυφο και προκλητικό τρόπο οι σημερινοί εκπρόσωποι αυτού του καταστροφικού Διδύμου.
Κι αυτό γιατί από την πρώτη στιγμή της Επανάστασης οι Μεγάλες Δυνάμεις ξεκίνησαν τις επεμβάσεις τους για να οδηγήσουν την ίδια την επανάσταση σύμφωνα με τα συμφέροντά τους στο σημείο που ήθελαν να την φτάσουν. Τότε ο κοινός εχθρός της Αγγλίας-Γαλλίας-Ρωσίας που ήταν η Οθωμανική Αυτοκρατορία, συνένωνε τις προσπάθειές τους χωρίς να εμποδίζει να έχουν μεταξύ τους μεγάλες διαφορές.
Κι όλα αυτά, τόσο η συνεργασία των τριών Μεγάλων Δυνάμεων όσο και οι έριδές τους έβαζαν τη σφραγίδα τους στη μικρή και αδύνατη Ελλάδα που πάλευε για την ελευθερία της και στη συνέχεια για τη δημιουργία ενός ανεξάρτητου Κράτους. Βρήκαν όμως Έλληνες, που κινούμενοι από προσωπικές φιλοδοξίες και συμφέροντα, ήταν πρόθυμοι να γίνουν τυφλά και πειθήνια όργανά τους. Και μ' αυτό τον τρόπο από τότε δημιουργήθηκε το Δίδυμο Ξένοι και Ντόπιοι, που είχαν τον ίδιο εχθρό, τον ελληνικό λαό! Διαβάστε προσεκτικά τη νεοελληνική ιστορία από το 1821 έως σήμερα και θα δείτε πώς λειτουργεί αυτό το φοβερό Δίδυμο. Αλλάζει μορφές και μεθόδους και φυσικά αλλάζει πρόσωπα, κόμματα, δυναστείες, συνθήματα με τον ίδιο πάντα σκοπό να ξεγελά το Λαό, να τον διχάζει, να τον αποπροσανατολίζει, να τον φανατίζει και κάποτε να τον ... καταργεί, με αποτέλεσμα να μην μπορέσει ποτέ να απαλλαγεί από τις εξαρτήσεις αυτού του φοβερού Διδύμου που κατάφερνε να τον διαιρεί, να τον αποδυναμώνει και τελικά να τον εξουδετερώνει.
Όπως συμβαίνει σήμερα, που βιώνουμε το τελευταίο στάδιο αυτής της τόσο τραγικής ιστορικής πορείας του Λαού μας. Όπου αποτυπώνονται με τον πιο ανάγλυφο και προκλητικό τρόπο οι σημερινοί εκπρόσωποι αυτού του καταστροφικού Διδύμου.
Όμως παράλληλα η μπόρα πήρε όλα τα έργα όλων των δημιουργών. Πήρε σύσσωμο το μεγάλο κίνημα της δεκαετίας του ’60, μια πλειάδα συνθετών και ποιητών με ταλέντο, προσωπικότητα, έμπνευση και θέληση να αφιερώσουν το έργο τους στην Ελλάδα και στον Ελληνικό Λαό και τελικά το εξαφάνισε! Και στη θέση του επέβαλε την υποκουλτούρα, που τόσο πολύ ταιριάζει στην αμορφωσιά, την ανευθυνότητα, τον ωχαδερφισμό, την χυδαιότητα και τελικά στη διαφθορά, δηλαδή όλα τα απαραίτητα στάδια για να σαπίσει ένας λαός και έτσι να γίνει ευάλωτος και αδύναμος να αντιδράσει στο τελευταίο στάδιο που σχεδιάστηκε να μας πάνε, στην περιθωριοποίηση, στην υποταγή, στον ραγιαδισμό και τελικά στο «σφάξε με Αγά μου ν' αγιάσω».
Οι ποικίλες «στάμπες» που μας βάζουν κατά καιρούς, είναι τεχνάσματα για να μην αποκαλυφθεί η αλήθεια, γιατί γνωρίζουν ότι η αποκάλυψη και η διάδοσή της μέσα στο Λαό θα δημιουργήσει τη μοναδική δύναμη που θα μπορέσει να τους εξοντώσει απαλλάσσοντας τη χώρα απ' αυτό το καρκίνωμα που τρώει τις σάρκες της και δεν της επιτρέπει να αναπτύξει ελεύθερα τις δημιουργικές της δυνάμεις που είναι τόσο μεγάλες, ισχυρές και ικανές να χτίσουν μια Ελλάδα αντάξια της ιστορίας της, του πολιτισμού της και των αγώνων της για ελευθερία και δικαιοσύνη.
5. το Κίνημα Ανεξάρτητων Πολιτών ¨ ΣΠΙΘΑ ¨ παλεύει στις πλατείες , στις γειτονιές , στους χώρους δουλείας , στα πανεπιστήμια και σε όλους τους χώρους για την ένωση όλων των πολιτών σε ένα Παλλαϊκό Μέτωπο
απελευθέρωσης της χώρας μας από την ΕΞΑΡΤΗΣΗ και επιβολή της εθνικής μας αυτοτέλειας και ανεξαρτησίας.
Στα πλαίσια αυτά το Κίνημα Ανεξάρτητων Πολιτών προκειμένου να συμβάλλει στην ανάδειξη και προώθηση του ζητήματος της Ελληνικής Παιδείας, οργανώνει διήμερο
με θέμα «Παιδεία: Η Ελλάδα στο σύγχρονο κόσμο».
.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου